DOA5LR nye slåsskj. + debut-kostymesett
Last ned dette for å bruke karakt. Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Raidou og Honoka i DOA5LR, sammen med hvert av deres debut-kostymesett (20 kostymer totalt). *Du må ha den siste oppdat. inst. for å kunne bruke disse kostymene. *Raidou har ikke et debut-kostymesett.