DOA5LR ninja 2015-kostymesett
Dødelig nytt ninja-antrekk for Core Shinobi i Dead or Alive-serien. Dette settet inkluderer 1 kostyme hver for Kasumi, Ayane, Hayabusa og Hayate. *Dette settet ble tidligere distribuert av noen forhandlere som en medfølgende gave ved kjøp av DOA5LR. Påse at du ikke kjøper kostymer som du allerede eier. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke disse kostymene.