DOA5LR kostymekatalog LR47
Denne gratis nedlastingen er nødvendig for å kunne bruke det følgende innholdet for Dead or Alive 5 Last Round. Medfølgende innhold: - Gust Mashup-badetøy *Kostymene kan ikke brukes med kun denne nedlastingen. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet.