DOA5LR kostymekatalog LR41
Denne gratis nedlastingen er nødvendig for å kunne bruke det følgende innholdet for Dead or Alive 5 Last Round: - Sosietet-kostymesett - Marie Rose popidol-kostyme - Honoka popidol-kostyme *Viste kostymer blir tilgjengelige ved kjøp av sosietet-kostymesettet eller det nye kostymekortet 6. *Kostymene kan ikke brukes med kun denne nedlastingen. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet.