DOA5LR kostymekatalog LR39
Denne gratis katalogen er nødvendig for å kunne bruke det følgende innholdet for Dead or Alive 5 Last Round. Aktuelt innhold: Sommerfestival-kostymer *Kostymene kan ikke brukes med kun denne nedlastingen. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet.