DOA5LR kostymekatalog LR27
Denne gratis nedlastingen er nødvendig for å kunne bruke Mashup-kostymene til Samurai-slåsskjempene for Dead or Alive 5 Last Round. Medfølgende innhold: Mashup-kostymer til Samurai-slåsskjempene. *Kostymene kan ikke brukes med kun denne nedlastingen. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet.