DOA5LR kostymekatalog LR24
Denne gratis nedlastingen er nødvendig for å kunne bruke det følgende innholdet for Dead or Alive 5 Last Round. Medfølgende innhold: Valentinsdag-kostymer Kostymer for følgende karakterer er inkludert: Kasumi, Ayane, Nyotengu, Momiji, Rachel, Tina, La Mariposa, Mila, Pai, Hayate, Ryu Hayabusa, Raidou, Bass, Akira, Gen Fu, Eliot og Brad Wong. * Kostymene kan ikke brukes med kun denne nedlastingen. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet.