DOA5LR kostymekatalog LR12
Denne gratis nedlastingen er nødvendig for å kunne bruke kostymet av Tamiki Wakaki for Dead or Alive 5 Last Round. * Kostymene kan ikke brukes med kun denne nedlastingen. * Installer den nyeste titteloppdateringen for å kunne bruke dette innholdet.