DOA5LR Kostymekatalog LR01
Denne gratis nedlastingen er nødvendig for å kunne bruke følgende kostymer for Dead or Alive 5 Last Round Aloha, Showstoppere, Strandfest, Nye utfordrere, Siste utvei, Premier sexy og Ninja 2015. * Kostymene kan ikke brukes med kun denne nedlastingen. * Installer den nyeste titteloppdateringen for å kunne bruke dette innholdet.