DOA5LR Kostymekatalog 2
Denne gratis nedlastingen er nødvendig for å kunne bruke karakterene Honoka for Dead or Alive 5 Last Round, sammen med hennes følgende kostymer: ・Julenissens hjelper ・Heiagjengleder ・Sexy dame ・Sykepleier ・Hushjelp *Kostymene kan ikke brukes med kun denne nedlastingen. * Installer den nyeste titteloppdateringen for å kunne bruke dette innholdet.