DOA5LR: Core Fighters - karakter: Raidou
Last ned dette for å bruke Raidou i Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters. Dette kan bli tilbudt som en gratis prøveversjon for en begrenset tidsperiode i fremtiden.