[DMC5] - Spillbar figur: Vergil
Legger til Vergil som spillbar figur i historiedelen, Bloody Palace-modusen og The Void. Obs! Kan ikke brukes med Devil May Cry 5 Special Edition Obs! Enkelte prestasjoner kan du ikke oppnå når du spiller som Vergil.