«DLC 17»-frisyre
Gi jegeren et nytt utseende med dette helt spesielle utseendealternativet! Etter kjøpet velger du Change Appearance i Item Box for å bruke elementet på jegeren. Obs! Dette er et kosmetisk element som ikke gir statusfordeler.