Dishonored 2: Imperial Assassin's Pack
Få eksklusive bonecharms som Duelist's Luck og Void Favor. Oppdag ny historie og kunst, inkludert en antikk serkonansk gitar og boken Goodbye, Karnaca – A Musician’s Farewell. Imperial Assassin's Pack inkluderer også 500 mynter som kan bruke på nytt utstyr og nye våpen i butikkene på det ulovlige svartemarkedet.