Disco Personalization Pack
Hold festen gående hele natten med Disco Personalization Pack. Bli kongen på dansegulvet eller i den virtuelle lobbyen med animert, discokuleinspirert våpenkamo, tre groovy sikter, et calling card og et emblem.