DiRT Rally 2.0 - Sweden Rally
Prøv deg på de utfordrende snøfonnene i Värmland i Rally Sverige. En tilbakevendende favoritt fra det originale DiRT Rally – forbered deg på å kjøre på svingete og isete veier i Värmland, vel vitende om at selv den minste feilen kan avslutte nivået ditt. Rally Sverige vil være tilgjengelig via My Team, Custom Championships og Time Trial.