DiRT Rally 2.0 - Monte Carlo Rally
Med forhold som ofte varierer for hvert startsted (typisk bestående av tørr asfalt, våt asfalt, snø og is, og noen ganger alle på én enkelt rallybane) utfordrer Monte Carlo Rally kjøreevnen din og presser kjøreferdighetene dine til grensen.