Digital Deluxe-innhold
Skaff deg Digital Deluxe Content og motta Black Hand-våpen – Black Hand Stealth Microfighter Jet og Black Hand Prototype «Sky Striker» Weaponized Wingsuit. - Black Hand Stealth Microfighter Jet: Denne særegne luftfarkosten har tilbaketrekkbare vinger og eksperimentell optisk kamuflasje, samt et angrepsarsenal av eliteklassen. Kjemp tilbake mot Black Hand med deres egen teknologi! - Black Hand Prototype «Sky Striker» Weaponized Wingsuit: Vingedraktteknologi tatt til det helt ekstreme! Black Hands hemmelige våpen - denne vingedrakt-prototypen byr på boost-teknologi og kan oppgraderes med kulespyttende rullingsmanøvrer og rakettsalveangrep. Når den er fullstendig oppgradert, er denne prototypen garantert det ultimate våpenet.