Diablo III: Eternal Collection
Generasjoner av spillere har kjempet mot de djevelske hordene i Diablo, og nå er det din tur til å ta del i action-RPG-arven. Eternal Collection inneholder Diablo III, utvidelsen Reaper of Souls og Rise of the Necromancer-pakken, alt i samme definitive utgave. Gjør deg klar, dødelige helt. Nå åpnes portene til helvete.