Devil's Workshop Pack
Lei av å fly med vingene til en fallen engel? Med Devil’s Workshop Pack kan du fly med de lilla vingene til en Saint isteden. I tillegg får du Yorick, den brennende hodeskallen som er kilden til Shakespeares infernalske styrke. Endelig får du tilgang til Shakespeares makt uten å måtte bry deg om uforståelige verselinjer. Det må man jo bare digge!