Deus Ex: Mankind Divided - System Rift
Møt Frank Pritchard, Adams venn og tidligere kollega hos Sarif Industries, og hjelp ham med å finne informasjon om den mystiske Santeau Group. Desperat etter informasjon, sikter Pritchard seg inn på de sikreste databankene som finnes – Palisade Blade. Ved å hjelpe ham, kan det hende Adam også finner ledetråder som avslører hvem Illuminati egentlig er.