Deus Ex: Mankind Divided - Desperate Measures
Du spiller som Adam Jensen og befinner deg i Praha, en by rammet av et bombeangrep på Ruzicka-togstasjon. Noen har tuklet med opptakene fra sikkerhetskameraene og dette hindrer etterforskningen av angrepet, så du må stole på dine mekaniske forbedringer og ferdighetene dine som spaner for å kunne avsløre den som står bak bombingen.