Destiny 2: Throne of Atheon-emotepakke (PC)
For å feire utgivelsen av Vault of Glass blir den nye Exotic-emoten «Throne of Atheon» gjort tilgjengelig i en sølvpakke! Kjøp Throne of Atheon-emotepakken, og få Exotic-emoten «Throne of Atheon» og 1100 sølv (1000 sølv og 100 bonussølv), som du kan bruke til å kjøpe sesonger, kosmetikk og mer! Besøk Special Deliveries Kiosk i tårnet for å låse opp den nye emoten.