Destiny 2: The Final Shape Annual Pass-oppgradering
Annual Pass-utgaven inneholder The Final Shape-historiekampanjen, et nytt reisemål, 3 nye Supers, nye våpen og rustninger å samle, The Final Shape Dungeon Key, katalysator og utsmykning for den nye og umiddelbart opplåste Tessellation Exotic Fusion Rifle, et Secret Stash som leveres i hver episode, en Exotic Sparrow og 3 episoder i året av The Final Shape.