Desperado Penny - Awesomenauts Assemble! Kostyme
ADVARSEL: Du vil ikke kunne bruke dette innholdet om du ikke har Penny Fox. Du MÅ ha Penny Fox for å bruke dette kostymet i Awesomenauts Assemble! Denne utvidelsen vil låse opp et kostyme til Penny Fox i Awesomenauts Assemble!