Demon's Crystals
"Demon's Crystals er et frenetisk skytespill med to kontroller, der du leder Urican-demonene gjennom mange farer for å gjenopprette fred i verden. Mange våpen og power-ups vil hjelpe deg med å bekjempe den stor fiendens horder. Urican har alltid vært på toppen av næringskjeden, men en dag kom tre mystiske skapninger som fikk de tidligere fredelige innbyggerne i verden til å bli aggressive og destruktive. - Arcade, 1 til 4 spillere Dette er en samarbeidsmodus som kan spilles av opptil fire spillere, der målet er å fullføre tre verdener og slå bossene på slutten. Karakterene har et nivåsystem som påvirker deres utholdenhet og styrke. - Overlevelse, 1 spiller Du skal overleve så lenge som mulig. Du kan konkurrere med andre spillere fra hele verden gjennom nettbasert rangering. - 6 lokale flerspillermoduser, 2 til 4 spillere: Overlevelse, dødskamp, vs, krystallangrep, finn den store krystallen og drep fiendene "