Defender Pack
Er du ute etter å styrke forsvaret? Skaff deg denne pakken og vis hvor stilig og mektig du er! Pakken kan bare kjøpes én gang per konto. For å hente gjenstandene i pakken, må du dra til postboksen i Heroes Marketplace eller Private Tavern. Pakken inneholder: 3100 edelstener som kan brukes til å kjøpe helter, utsmykninger, kostymer og annet. (600 ekstra edelstener!) 2 Mythical Defender-pakker som kan gi deg en rekke kosmetiske belønninger, slik at du kan ta deg så godt ut som mulig! En av hver pakke med skår fra kampanjer, til og med Chaos VI, som kan brukes til å gi heltene og forsvarsverkene dine unike bonuser. Ett legendarisk Terror Dragolich-kjæledyr som gjør at fienden blir lammet av skrekk.