Deadly Assassin-antrekk
John Marstons Deadly Assassin-antrekk får Dead Eye-måleren til å fylles dobbelt så raskt.Med mer Dead Eye, har du mer tid til å plassere hvert skudd presist, noe som gjør deg til den farligste revolvermannen i alle kamper.