Dead Rising 4: strømpestapperjulepakke
Frank West drar hjem til jul, og han har med seg en liste med slemminger på størrelse med Willamette. Dundre gjennom gaten i ekte julenissestil i denne julekaospakken. Inneholder våpen, kjøretøyer, kostymer og zombier pyntet til jul! Frank West spør om du har vært slem eller snill og inviterer deg til å spille Dead Rising 4 med zombieinspirerte smånisser og pepperkakemenn. Kom inn, og la slaktinga begynne.