DEAD OR ALIVE 5 Last Round Tina allehelgensaften-kostyme 2014
Knask eller knep! Dette er 2014 allehelgensaften-kostymet for Tina! Merknader *Det er også en spesielt priset pakke som inkluderer alle allehelgensaften-kostymer for de 31 karakterene, inkludert Tina! *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke disse kostymene..