DEAD OR ALIVE 5 Last Round spillfigur: Kokoro
Last ned denne for å bruke Kokoro i DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters. Dette kan bli tilbudt som en gratis prøveversjon for en begrenset tidsperiode i fremtiden.