DEAD OR ALIVE 5 Last Round Hayabusa allehelgensaften-kostyme 2014
Knask eller knep! Dette er 2014 allehelgensaften-kostymet for Hayabusa! Merknader *Det er også en spesielt priset pakke som inkluderer alle allehelgensaften-kostymer for de 31 karakterene, inkludert Hayabusa! *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke disse kostymene..