DEAD OR ALIVE 5 Last Round (fullt spill)
Den avgjørende runden innen kampspill - DEAD OR ALIVE 5 Last Round! To nye spillbare figurer gir deg det største persongalleriet i seriens historie! To av de mest populære banene er tilbake med oppdatert grafikk og gameplay! Med ny skyggeteknologi og nye effekter ser slåsskjempene tøffere ut enn noensinne!