Dead by Daylight: Tomb Raider
Dykk ned i de dypeste avkrokene av det uutforskede. Dead by Daylight: Tomb Raider bringer den ikoniske nye overleveren Lara Croft inn i tåken. Kjøp av denne tilleggspakken låser opp en eksklusiv amulett: Climbing Axe. Minner om grener som flerrer opp kjøttet hennes. Om fossende vann som fyller opp lungene hennes. Om det å narre døden og så mye annet som kommer. Enten hun konfronterer det overjordiske eller naturens ytterkant – Lara Croft er et bilde på overlevelsesinstinktet.