Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W-kapittel Windows
Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W introduserer en ny morder – Albert Wesker, mesterhjernen, og de nye overleverne Ada Wong og Rebecca Chambers. Kjøp av denne tilleggspakken låser opp en eksklusiv amulett: Green Vial. Å etterfølge evolusjonens enkle begrensninger er å begrense sitt sanne potensial. Rett og slett en dårlig prestasjon. Morderen er Albert Wesker, den geniale og nådeløse mesterhjernen. Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W inneholder også to nye overlevere: Ada Wong og Rebecca Chambers. Ada er smidig og gåtefull, og overlevelsesferdighetene hennes gjør henne til en verdifull alliert, gitt at dere har samme interesser. Rebecca er en S.T.A.R.S.-feltlege som hjelper folk i nøden på eksemplarisk vis – selv om det innebærer store farer.