Dead by Daylight: Resident Evil-kapittel
Resident Evil er et nytt kapittel til Dead by Daylight. Kapittelet inneholder en morder – Nemesis – og to overlevere – Leon S. Kennedy and Jill Valentine, i tillegg til et nytt kart. Kjøp av pakken låser opp den nye morderen, begge overleverne og en eksklusiv universal Umbrella Corporation-amulett. Resident Evil-kapittelet inneholder et nytt kart: Raccoon City-politistasjonen. Det som tidligere var et kunstmuseum og hjemmet til RPDs S.T.A.R.S.-eliteenhet, er nå overrent av vandøde og bolig for en nådeløs ondskap. Nemesis er den nye morderen. Ta kontroll over Umbrellas blodtørstige bioorganiske våpen, og jakt på byttet ditt uten å vise nåde. Leon S. Kennedy og Jill Valentine er de nye overleverne. Leon har aldri veket fra sitt oppdrag om å avdekke Umbrella, og han har vist seg å være en sann overlever helt siden han begynte i RPD. Jill er en lynende intelligent S.T.A.R.S.-agent. Hun er også den eneste i enheten som har overlevd, og hun vil bli en hard nøtt å knekke for selv den mest standhaftige motstander.