Dead by Daylight: Old Wounds-pakken
Smerte venter i Old Wounds-pakken, som inneholder 8 spillbare figurer fra 4 av Dead by Daylights mest nådeløse kapitler hittil: Darkness Among Us, Demise of the Faithful, Cursed Legacy og Chains of Hate. Vær vitne til en dyster samling av en nådeløs kvartett. Opplev en hengivenhet som forråtner kropp og sjel. Stak ut en ødeleggelsens vei gjennom historien. Konfronter de hevngjerriges evige gjengjeldelse. Den ypperste grøsseropplevelsen for flere spillere venter i denne utrolige pakken, med tre originale mordere og fire originale overlevere å ta med inn i tåken. Hver pakke inneholder følgende: – The Legion og Jeff Johansen (Darkness Among Us) – The Plague og Jane Romero (Demise of the Faithful) – The Oni og Yui Kimura (Cursed Legacy) – The Deathslinger og Zarina Kassir (Chains of Hate) – 8 antrekk ekstra for visse inkluderte figurer. – 4 eksklusive DLC-elementer.