Dead by Daylight: Nicolas Cage-kapittelpakke
Gjør deg klar for en stjerneprestasjon. Dead by Daylights Nicolas Cage-kapittel inneholder en ny overlever, den legendariske skuespilleren Nicolas Cage. Kjøp av denne tilleggspakken låser opp et eksklusivt kosmetisk element: blågrønn jakke, i tillegg til det veldig sjeldne Gorgon Drip-antrekket til Nicolas Cage. Overleveren er Nicolas Cage. Ja, du leste riktig. Filmikonet Cage, som har mer enn hundre filmer under beltet, bringer med seg endeløs kreativitet til alle prosjektene sine – men ingenting kunne forberedt ham på dette. Rull ut den røde løperen for en premie som kommer til å ta pusten fra publikum, når Nick Cage trår inn i tåken i sin dødeligste rolle hittil.