Dead by Daylight: Doomed Course Windows
Hevens arr er taggete og heles aldri. Tankene splintres, grepet av kjevene til et mareritt. Slik er banen, om enn fordømt. Spill Dead by Daylights Doomed Course med den nye morderen The Houndmaster og den nye overleveren Taurie Cain. Hver av dem er fordervet av The Entitys nærvær, og begge ble formet av tragedie – flettet sammen av skjebnens luner. Kjøp av dette tillegget låser opp 2 eksklusive kosmetiske elementer: The Houndmasters Titanium Skull og Taurie Cains Gold Tier.