de Blob 2
I de Blob 2 er Kamerat Svart og INKTerne tilbake med en helt ny plan for å fjerne alle verdens farger. Med hjelp fra Papa Blanc og hans følgere, Blancs, må Blob og vennene hans jobbe sammen for å bringe fargene tilbake til innbyggerne av Prisma By. Se det for deg: Legg ut på et fargerikt eventyr med 12 nye enspillerhistorienivåer hvor tilpassede farger, mønstre og musikk gir verden nytt liv på din måte Styrke: Slå deg gjennom vegger, hopp over skyskrapere og skvis INKTerne med helt nye hjelpemidler som gjør deg om til Super Blob Utforsk: Mal deg vei gjennom kalde utposter, tropiske områder og fjerntliggende romstasjoner for å frigjøre innbyggerne av Prisma City Transformer: Inn, ut, over Jorden og under, Blob legger ut på minioppdrag og episke bosskamper for å gjenopprette farge og musikk i dette innholdsrike universet Del: Rekrutter venner til fargerevolusjonen i helt nye samarbeidsbaserte flerspillermodi.