De beryktedes sesong: Etterlyst
Spill som Batman i utvidelsen De beryktedes sesong: Etterlyst, der legendariske superskurker invaderer Gotham City. I disse historieoppdragene møter den mørke ridderen farlige superskurker mens kaos herjer i Gothams gater. Pakken inneholder 4 separate oppdrag med helt nye historier med figurene Ra’s Al Ghul, The Mad Hatter, Killer Croc og Mr. Freeze.