Darksiders II Deathinitive Edition
Spill som den grusomme makten alle frykter, men ingen kan unnslippe. Døden, den mest fryktede av de fire legendariske rytterne, vekkes av alle dagers ende og legger ut på en reise for å renvaske sin brors navn. På veien oppdager rytteren et gammelt nag som kan true hele tilværelsen. Døden lever! Deathinitive Edition inneholder: – Darksiders 2 med all DLC inkludert og integrert i spillet, med over 30 timer spilletid til sammen. – Omarbeidet og finjustert spillbalanse og loot-utdeling. – Forbedret grafikkmotor som gir bedre visuell kvalitet, spesielt når det gjelder lys og skygger. – Forbedret og omarbeidet brett-, figur- og omgivelsesgrafikk. – Kjører i en internoppløsning på 1080p. Inneholder følgende DLC: – Maker Armor Set – The Abyssal Forge – The Demon Lord Belial – Death Rides – Angel of Death – Deadly Despair – Shadow of Death – Mortis Pack – Rusanov’s Axe – Van Der Schmash Hammer – Fletcher’s Crow Hammer – Mace Maximus – Argul’s Tomb Slående grafikk: Opplev dette innholdsrike action-eventyret i vakker 4K-oppløsning. Forbedret med strålesporing og lys og skygger i langt høyere kvalitet. Rask innlasting: Darksiders II Deathinitive Edition drar nytte av den raske innlastingen som er mulig med SSD. Spill som Døden, den mest fryktede av de fire legendariske rytterne, som kan ødelegge hele verdener og bekjempe krefter hinsides himmel og helvete. Episk univers: Ulikt noe annet spilleren har sett tidligere, skildret i den unike stilen til Joe Mad. Spillervalg og tilpassing: Skreddersy opplevelsen din med et bredt utvalg pansersett, våpen og ferdighetstrær som gjør det mulig å tilpasse Døden akkurat som du ønsker. Gjenspillbarhet: Utforsk en stor, åpen verden, fullfør dusinvis av bi-oppdrag, og tilpass Døden med et nivåsystem, ferdighetstrær og uendelig mange utstyrskombinasjoner. Ta deg frem på ulike måter: Døden er en lettbeint og smidig figur som er i stand til å utføre utrolige akrobatiske bragder, noe som gjør at spilleren kan utforske verdenen som aldri før.