Dark Masquerade Qi'Tara - Awesomenauts Assemble! Kostyme
ADVARSEL: Du vil ikke kunne bruke dette innholdet om du ikke har Qi'Tara. Du MÅ ha Qi'Tara for å bruke dette kostymet i Awesomenauts Assemble! Denne utvidelsen vil låse opp et kostyme til Qi'Tara i Awesomenauts Assemble! Dette premiumkostymet kommer med et helt nytt stemmesett.