Dakar Series: Desafío Ruta 40 Rally
“Desafío Ruta 40 Rally” DLC for “Dakar 18” er en del av “Dakar-serien” hendelser. Denne DLC vil legge til mer 12.000 km2 til eksisterende Open World. Det inkluderer 5 nye Stages med de respektive områder og Official Road Books. Det inkluderer også en hyllest til den store rytteren Mathias Bellino (Honda lag) som dessverre ble skadet under hendelsen.