Dakar Series: Desafío Inca Rally
“Desafío Inca Rally” DLC for “Dakar 18” er en del av “Dakar-serien” hendelser. Dette Rally inkluderer 3 etapper som dekker rundt 1000 kilometer totalt. I disse spesielle stadiene møter piloter overordentlig tekniske sanddyner som vil gjøre navigasjonen til en svært vanskelig oppgave. Et utmerket forberedelse for "Dakar 19"