D4: Dark Dreams Don't Die – Sett med klær fra Wind-up Knight 2
Få spesialklær fra Wind-up Knight 2 til David Young! Denne pakken inneholder to T-skjorter og hettegensere med logo og design fra det populære spillet Wind-up Knight 2!