D4: Dark Dreams Don't Die – Sett med klær fra Tentacles: Enter the Dolphin
Få spesialklær fra Tentacles: Enter the Dolphin til David Young! Denne pakken inneholder to T-skjorter og hettegensere med logo og design fra det populære spillet Tentacles: Enter the Dolphin!