D4: Dark Dreams Don't Die – Sett med klær fra ROCK BAND
Skaff deg unike ROCK BAND-klær til David Young! Denne pakken inneholder to samarbeids-T-skjorter og -hettegensere til David Young. Plaggene har logo og design fra det populære spillet ROCK BAND!