Cynical Vinnie - Awesomenauts Assemble! Kostyme
Denne utvidelsen vil låse opp et kostyme til Vinnie & Spike i Awesomenauts Assemble! Om du ikke har låst opp denne karakteren enda, vil den automatisk bli låst opp om du kjøper dette kostymet.