Crypt of the Serpent King
Krypten til slangekongen er en middelaldersk førstegangs hack'n'slash-dungeon-crawler med roguelike-elementer. Utforsk store, tilfeldig genererte fangehuller. Bekjempe goblins, orker, skjeletter, gigantiske edderkopper og alle slags underverden skapninger ved hjelp av melee og varierte våpen. Hopp over lava pits og spike feller. Nivå opp karakterens evner og velg mellom tre vanskelighetsgrader, fra tilfeldig til hardcore.